• Çocuk Yüzme Grubu

    kuvvet, güç, esneklik

    Çocuk Yüzme Grubu

    Hakkında

    Çocuklarımızın yüzme sporunda gelişimini ve su korkularını yenmelerini sağlayarak vücut gelişimlerini arttır.

    Antrenör

    • Büşra Çakır

      Tecrube: 3 Yıl

    Faydaları

    • Özgüveni arttırır.
    • Vücut kontrolü ve dengesini geliştirir.
    • Kuvvet ve gücü arttırır.
    • Sakatlık riskini azaltır.
    • Sportif performansı geliştirir.
    • Bel ve Sırt Rahatsızlıklarının Azaltılmasını sağlar.

  • CRUNCH

    Hakkında

    Antrenör

    • Kubilay Kömür

      Tecrübe: 2 Yıl

    Faydaları

    • Kubilay Kömür

      Kubilay Kömür

  • GFX

    Hakkında

    Antrenör

    • Kubilay Kömür

      Tecrübe: 2 Yıl

    Faydaları

    • Kubilay Kömür

      Kubilay Kömür

  • Pilates

    kuvvet, esneklik, uygunluk

    Pilates

    Hakkında

    Kasları güçlendirmek, esnekliği arttırmak ve genel olarak daha sağlıklı olabilmek için yapılan bir egzersiz sistemidir. Egzersizler, mat ve özel olarak tasarlanmış ekipman üzerinde gerçekleştirilir. Vücudun tüm bölümleri için egzersizler ve her çeşit aktivite için uygulamalar içerir.

    Antrenör

    • Nihal Saatçioğlu

      Tecrübe: 7 Yıl

    Faydaları

    • Sıkı ve kuvvetli karın kasları sağlar.
    • Kuvvetli ve esnek kaslar oluşturur.
    • Vücut duruşunu destekler.
    • Kas kontrolünü sağlar.
    • Dolaşım sistemini etkileyerek rahatlamayı sağlar.
    • Fiziksel uygunluk düzeyini arttırır.
    • Sakatlanma riskini azaltır.
    • Konsantrasyon gücünü arttırır.
    • Atletik performansı arttırır.
    • Kendine güveni geliştirir.
    • Hande Kütük

      Hande Kütük

  • Zumba

    aerobik, cardio, zindelik

    Zumba

    Hakkında

    Latin esintili bir dans fitness programı olup dünya çapındaki en yaygın dans fitness programıdır. Zumba, dans ve aerobik figurlerini içerir. Zumba koreografisinde, hip-hop, samba, salsa, merenge, mambo, savaş sanatları ve bir kısım Bollywood ve oryantal dans hareketleri bir arada kullanıldığı gibi, “squat” ve “lunge” egzersizleri de kullanılır.

    Antrenör

    • Pınar Günsoy

      Tecrübe: 2 Yıl

    Faydaları

    • Kalbinizi koruyarak sağlıklı bir yaşama sahip olmanızı sağlar.
    • Birçok dans figürü bulunduğundan diğer danslarından temel hareketlerini kavramış olursunuz.
    • Vücudunuzun gün boyu zinde olmasını sağlar.
    • Kondisyonunuzun artmasını sağlar
    • Fazla kilolarınızdan kurtararak kilo dengenizi korumanıza yardımcı olur.
    • Dans etmeyi öğrenirken stresten uzaklaşmanızı sağlar.
    • Eğlenceli ve sosyal bir ortama girmenizde etkilidir.
    • Pınar Günsoy

      Pınar Günsoy

  • FIT BOXING

    anti-stres, sıkılaşma, cardio

    FIT BOXING

    Hakkında

    Tae-Bo, tekvando, boks ve dans disiplinlerini bir araya getiren ve müzik eşliğinde yapılan bir egzersiz programıdır. Tüm vücudu çalıştıran, hem kardiyovasküler, hem de kas yapıcı (aerobik olmayan) bir egzersiz olduğundan; hem her gün yapabilir, hem de farklı hareketleri uygulayarak her gün devam ettirebilirsiniz. Yani bugün Tae-Bo’yla kardiyovasküler bir çalışma yaparken, ertesi gün ağırlık çalışması yapabilirsiniz.

    Antrenör

    • Aziz Şentürk

      Tecrübe: 3 Yıl

    Faydaları

    • Stres atmanızı sağlar.
    • Kaslarınızı ,kol , mide, kalça ve bacaklarınızı çalıştırır.
    • 60 dkikada 600 -800 arası kalori harcamanızı sağlar.
    • Yağlarınızı yakmanızı ve yağlardan kurtulmanızı sağlar.
    • Basenleriniz daha sıkı bir görünüm alır ve kan dolaşımızınızı hızlandırır.
    • Kubilay Kömür

      Kubilay Kömür

  • Core & More

    stabilite, kuvvet, performans

    Core & More

    Hakkında

    Merkez bölge kaslarına yönelik bu grup dersi, alt bel ve karın kaslarını geleneksel çalışmalara nazaran daha etkili çalıştırıyor olması bakımından yaygın olarak kullanılan bir ders çeşididir. Ezbere yapılan kuvvet çalışmalarından oldukça farklıdır. Bu durum; üst ve alt gövde kasları için de geçerlidir.

    Antrenör

    • Kubilay  Kömür

      Tecrube: 3 Yıl

    Faydaları

    • Çok daha iyi bir hareket ekonomisi sağlar.
    • Vücut kontrolü ve dengesini geliştirir.
    • Gövde, omuzlar, kollar ve bacaklar gibi periferik kaslardan üretilen güç çıktısı düzeylerini arttırır.
    • Sakatlık riskini azaltır.
    • Denge ve stabilite gelişir.
    • Sportif performansı geliştirir.
    • Bel ve Sırt Rahatsızlıklarının Azaltılmasını sağlar.
    • Aziz Şentürk

      Aziz Şentürk

  • Yoga

    anti-stres, esneklik, denge

    Yoga

    Hakkında

    Yalnızca vücudun fiziksel görünümünü etkilemez. Aynı zamanda akla ve ruha da hitap eder. Günlük egzersizler, günün stresinizi atmak ve hayatınıza mutluluk katmak için çok iyi bir yoldur.

    Faydaları

    • Stresi azaltarak sağlığınız korunmuş olur.
    • Özgüveninizin artmasını sağlar ve psikolojinizi rahatlatır.
    • Dinlenmiş bir beden ve zihne ulaştırdığı için “iç enerjinizi” artırır.
    • Sağlıklı duruş pozisyonlarıyla rahatlatır, “Denge” duygusunu kazandırır.
    • Beslenme alışkanlığınızı düzenler. Dingin ve sağlıklı bir bedene sahip olursunuz.
    • Kan dolaşımını hızlandırır ve böylece cildi güzelleştirir.
    • Bedeninizi keşfetmenizi sağlar ve sınırlarınızı aşmanızda yardımcı olur.